top of page

Eνα νανοσεκοντ


Αναμεσα στα σεντονια/ Παρακολουθω. Αυτο. Να αναπνεει. Καμμια φορα , οι λεξεις ερχονται απροσκλητες. Λεω ψεματα. Εγω τις φωναζω. Στον υπνο μου. Μετα αρχιζει ο Χρονος+νοιωθω πως εχασα. Ξανα. Ποσες φορες πρεπει να φευγω? Δεν υπαρχει χορταρι που να μην ειναι τοσο αιχμηρο? Δεν ξερω. Ναι. Το-Μεγαλο -ΑΠ-εναντι -Ροζ, ισως δεν γινει ποτε φιλος μου. Oκ. Cut/ Παμε παρτουζα με ολες τις Ιστοριες. Θα πεις, μη μιλας ετσι! Γιατι οχι? Ειμαι αρκετα τεμαχισμενη για να νοιωθω σε Ολα τα Κομματια. Μεσα εξω. Στο ειχα πει. Πως. Ειμαι ο Αμνος.+ Eιμαι+ο Κανιβαλος. Ισως πιο πολυ να μαι ο Εργοδοτης/

Αυτο ειναι το πιο επικινδυνο για τους ποιητες/ Που λες πως ειμαι. Γιατι, ανοιγοντας τα εντοσθια Οταν ξαναραβουν Αν αφησουν ψαλιδι μεσα Αρχιζει με καθε κινηση το ξεκαθαρισμα/

Αιμα Εμμα+Σαρκα εσονται σε Σαρκα Μια. Ονοματεπωνυμο.Εμενα. Ειμαι με το Μαυρο. Ειμαι-Ενας-Μια-Απο -Τα Αλλα. Ενα Νανοσεκοντ. Ποσα σημεια στιξης εχει?+ Αν εχει πολλα ++ Ειναι προσθετικα,Σταυροι Ή Άλλο? Για τα υπολοιπα, Επινοω/ Αυτο που ακομα δεν εχω φανταστει.

ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ/ Το-Μεγαλο-Απεναντι-Ροζ Ισως Δεν θελω Να γινει Ποτε Φιλος μου.


Featured Posts
Ελέγξτε πάλι σύντομα
Μείνετε συντονισμένοι...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page