top of page

Ο Μπαροουζ αστοχησε  ή Αιωνιοτητα


-Πως ζεις/ χωρις Αυτο?

-Με ξενα χερια

-Τα βιδωνεις πανω σου? Τα κολλας? Τα συναρμολογεις?

-Ειναι πιο συνθετο/ Τα επινοω+τα καταστρεφω/ Μετα

-Αυτό, το εφαγες, το χωνεψες, το απεβαλες? Αιματα,χυσια,ξερατα,κατουρα,σαλια/ Αντικατασταση/

-Αυτο μετατραπηκε/ χωρις να το θελω/ Ειναι εγω/ Μοιαζουμε τωρα. Εσυ

-Μην αλλαζεις κουβεντα! Αυτό δεν φοριεται/ Δεν χωραει/ Ειναι 2/ Εμεις/ Θελω να μου πεις! Τι Το εκανες? ΕΝΕΣΤΩΤΑ: Tι Το κανεις?

-Τραπεζι, πεζουλι, νεκροταφειο, μπαρ, λεξεις, κινητο, λεξεις, αντρες, γυναικες, λεξεις,δρομος, αυταπατη, μπετο/ Ειμαι μπετο/ Το κανω αιμα/ Το στοιβαζω μεσα μου +περιμενω/

-Τι περιμενεις?

-Το σινιαλο/

-Για που?

-Απατα/ με με βιαζεις/ μη με ρωτας/ μη τρεχεις/ σταματα να ερχεσαι/ μην σερνεσαι πανω μου/ μην ερχεσαι/ Αγγιξε με/ Ελα

-Δεν εχω χερια/ Εχω ξυραφια/+ ο μονος τροπος ειναι, να παρω τα δικα σου/

Κοβοντας τα/ Δεχεσαι?

-Ουτε εγω εχω χερια/ Εχω ομως εσενα/ Σε εχω στα οργανα μου/ Παντου/ Μιλαω στα οργανα μου/ Εσυ

-Και μετα , τι θα γινει? Με τα ξυραφια θα σου κανω τομες/

-Δεχομαι.

-Σε καθε τομη, θα λεμε αληθεια/ Μια αληθεια.

-Δεχομαι.

-Και όταν δεν θα χει απομεινει Τιποτα απο μας

Ισως

Ισως

Ισως

-Ναι. Ισως. Η μονη βεβαιοτητα

-Ξεκιναω.


Featured Posts
Ελέγξτε πάλι σύντομα
Μείνετε συντονισμένοι...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Δεν υπάρχουν ακόμη ετικέτες.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page